piątek, 19 grudnia 2014

Chorwackie wakacje

Chorwacja
Chorwacja to państwo leżące na pograniczu Europy Środkowej i Europy Południowej, nad Morzem Adriatyckim i graniczące od południa z Bośnią i Hercegowiną i Czarnogórą, od wschodu z Serbią oraz Węgrami i Słowenią od północy. Od południowego zachodu ma dostęp do Morza Adriatyckiego. Chorwacja ma bardzo urozmaicone, wyjątkowe w skali świata wybrzeże.

Chorwacja to nie tylko fantastyczne morze, ale także wspaniałe zabytkowe miasta, w których można zobaczyć cudowne miejsca. W Chorwacji można także spróbować pysznej miejscowej kuchni, a także poznać niezwykle sympatycznych mieszkańców. Ja jak byłem w Chorwacji to spotkałem wielu wspaniałych Chorwatów, ale także wielu Polaków. Myślę, że jest to zdecydowanie jedno z najbardziej ulubionych wakacyjnych miejsc dla naszych rodaków. Myślę, że przede wszystkim przyciąga nas tam piękna pogoda, ciepłe morze oraz bardzo atrakcyjne ceny.

Ja już planuje kolejny wypad na jedna z wielu wysp jakie oferuje Chorwacja. Jest tam tyle cudownych miejsc, że jestem pewien, że każdy znajdzie swoje ulubione miejsce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz