piątek, 8 maja 2015

Wypożycz samochód na wakacje

Mieszkam za granicą, za każdym razem jak przylatuje do Polski miałem wrażenie, że sprawiam kłopot rodzinie, bo musiałem organizować sobie odbiór z lotniska a później pożyczać auto od znajomych jak chciałem gdzieś pojechać. Nie wiem dlaczego dopiero teraz wpadłem na pomysł by wypożyczyć samochód z wypożyczali. Czasami tak jest, że najlepsze pomysły przychodzą nam do głowy na samym końcu.

Wypożyczalnia samochodów Katowice
Wiem, że jak byłem małym chłopcem i odwiedzała nas rodzina z za granicy zawsze wypożyczali samochód i opowiadali, że taka droga sprawa. Może dlatego nigdy osobiście nie sprawdziłem na żadnej stronie, żadnej wypożyczalni ile to kosztuje. Podświadomie stwierdziłem, że mnie na to nie stać.
Na szczęście, zadziałała na mnie skutecznie reklama internetowa gdzie przeczytałem ile to faktycznie kosztuje. Wszedłem na stronę internetową jednej z firm oferujących wynajem samochodów osobowych, wynajem samochodów oraz wynajem busów Katowice i zarezerwowałem fajny mały samochodzik na następny wyjazd do Polski.
Jak się okazało czekał na mnie całkiem nowy samochód, który miał na liczniku niecałe 300 km, był czysty nie tylko zewnątrz ale i wewnątrz, a komfort jazdy był niesamowity. Żałowałem, że nie wpadłem na ten pomysł wcześniej. Ceny są na prawdę zaskakujące, zastanawiam się czy właścicielom wypożyczalni się to jeszcze opłaca.
Mają też bardzo fajne oferty wynajmu samochodów użytkowych - gdy planujemy na przykład przeprowadzkę, a nie stać nas na firmę organizującą przeprowadzki. 
Jeżeli planujemy rodzinne wakacje a mamy mały samochód możemy wynająć busa. Wtedy podróż będzie komfortowa, a każdy z członków naszej rodziny będzie mógł wziąć ze sobą tyle przedmiotów ile chce. Takie wakacje busem nie są takie drogie jakby mogły się wydawać, ponieważ im dłuższy czas na jaki wynajmujemy samochód tym cena staje się niższa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz