poniedziałek, 15 czerwca 2015

Stronie Śląskie miejscem wypoczynku

Będąc młodszy zawsze uważałem, że wakacje na wsi, czy w malutkim miasteczku to nie są prawdziwe wakacje. Pamiętam, jak na swój pierwszy wyjazd ze znajomymi wybraliśmy się do większego miasta położonego w górach.

Byłem zachwycony i nie potrafiłem tego zrozumieć, jak można jechać na urlop na wieś? Dorosłem, dojrzałem i wszystko później zrozumiałem.

Wypoczynek w Stronie Śląskie

Zrozumiałem to będąc po 30-tym roku życia. Życie w ciągłym pędzie sprawia, że czasem musimy się zatrzymać, powiedzieć stop, odetchnąć, aby znów wrócić w wir spraw i obowiązków. Jednym z takich miejsc, gdzie lubię wracać kiedy potrzebuje wytchnienia są Stronie śląskie noclegi. Będąc w tych okolicach czuje, że żyję pełnią życia. Cały trud włożony w codzienną pracę opłaca się właśnie w takich momentach jak ten, kiedy wybieram się do miejscowości Stronie Śląskie.

Co robię w górach?

nocleg w Stronie ŚląskiePrzede wszystkim odpoczywam i nabieram dystansu. Na co dzień mam bardzo stresującą pracę, masę spotkań i natłok spraw do załatwienia. Będąc na wakacjach nie mam ochoty niczego załatwiać. Dlatego też, zawsze jadę w ustronne miejsca, gdzie czuje, że żyję. Przypominam sobie kim jestem, dokąd dążę a ponadto, że istnieje świat przyrody tuż obok. Mieszkając w mieście, często zapominam o tym, że jest coś więcej aniżeli tylko betonowe budowle.

Wszystkim zapracowanym polecałbym taką formę wypoczynku. Choć, jak to mówią, każdy robi to, co lubi. Jeśli jednak dotychczas wybieraliście większe miejscowości, to może najwyższy czas, aby wybrać spokojniejszą mieścinę i samemu ocenić, czy jest to, coś dla Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz